Alla inlägg under oktober 2008

Av Anna - 5 oktober 2008 20:55


Författaren Sören Olsson, (har tillsammans med Anders Jacobsson bl.a skrivit böckerna om Sune och Bert), har en dotter som heter Vide. Hur fint som helst tycker jag! Har aldrig hört det namnet på en tjej förut, men måste säga att det verkligen var jättefint. Det blir en ny favorit hos mig. Hans två andra barn heter Ludvig och Lova, väldigt fina namn det med!


Anders Jacobsson, Sörens evige kompanjon, har en dotter som heter Bim. Det var ett helt nytt namn för mig - Kul! Även Anders har fler barn, närmare bestämt tre stycken till. De heter: Kristofer, Moa och Moses.  Min favorit är Moses. Jättefint om du frågar mig!

Av Anna - 3 oktober 2008 18:09


Författaren Martina Haag har verkligen valt ovanliga, och väldigt spännande, namn till sina barn.


Hennes fyra barn heter:


Jackson, Lucia, Dino och Diana



Jag gillar nog Jackson eller Lucia bäst. Vilket/vilka namn tycker ni bäst om?

Av Anna - 3 oktober 2008 18:05

Jag vet att jag inte varit den bästa på att uppdatera denna blogg, men nu tänkte jag att jag ska försöka bättra mig! Därför vill jag också veta vad Du vill läsa om? Vilka inlägg tycker du har varit roligast att läsa? Kanske har du helt nya idéer på vad du tycker jag ska skriva om? Kommentera! Eller maila mig på: morgondimma@hotmail.com

Av Anna - 3 oktober 2008 17:51


Marie Lindberg, (ni vet hon som tog melodifestivalen och svenska folkets hjärtan med storm 2007?), blev mamma till en Vera i augusti. Fint namn tycker jag! Vet även en som stavar Veera, vilket kan vara ett alternativ. Jag gillar verkligen den stavningen.


Presentation

Omröstning

Tycker du att det är roligt med namn?
 Ja absolut!
 Nej, namn intresserar mig inte.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19
20 21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards